Nowoczesne zarządzanie w administracji publicznej to kierunek, który uczy praktycznych umiejętności i pełnienia funkcji w instytucjach publicznych.

Niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem administracji publicznej, czy dopiero marzy Ci się praca w tym kierunku – studia podyplomowe będą doskonałym wyborem.
Studia podyplomowe z Zarządzania w administracji publicznej to zajęcia, które kierowane są do przyszłych specjalistów, pragnących pracować w jednostkach administracji publicznej. Podyplomowe studia pozwalają zdobyć szeroką wiedzę merytoryczną oraz praktyczne umiejętności, które doskonale sprawdzą się przy zarządzaniu w administracji publicznej, rządowej, unijnej lub każdej innej.
Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.
Program studiów

Uczestnicy

Studia podyplomowe są adresowane zarówno do przyszłych i/lub obecnych pracowników administracji publicznej, jak i potencjalnych (aktualnych) pracowników przedsiębiorstw, szczególnie tych, których działalność jest silnie związana ze sferą publiczną (uzależnienie od zamówień, potrzeba pozyskania dodatkowych środków).

Warunkiem przyjęcia na Studia jest ukończenie studiów wyższych (mgr, inż., lic.)

Czas trwania

2 semestry

Tryb

Zdalny w ramach RealTime Online (hybrydowe)


Program


Cena

3 950 zł

(płatne jednorazowo lub w ratach)

* 85 zł wpisowe

Lokalizacja

Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Wszechnica Edukacyjna:
ul. Szujskiego 66,
33-100 Tarnów

Kontakt i Pytania

Wszechnica Edukacyjna


Zapisz się

Gwarancja uruchomienia kierunku!

Zapisz się na szkolenie:
Zarządzanie w administracji publicznej

    Dane uczestnika szkolenia


    (*) - pole obowiązkowe