Celem studiów jest zdobycie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, handlu zagranicznego czy prowadzenia działalności.
Absolwent posiada szerokie kompetencje w zakresie projektowania i realizacji efektywnych strategii public relations. Jest on również wyposażony w specjalistyczną wiedzę dotyczącą komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem.
Ukończenie studiów dotyczących marketingu i sprzedaży wiąże się z nową wiedzą, dającą szansę na awans lub całkowitą zmianę pracy.
Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.
Program studiów
Uczestnicy
Studia kierowane są zarówno do specjalistów, menedżerów marketingu, jak i samodzielnych przedsiębiorców i analityków. Kierunek Zarządzanie marketingiem w erze cyfrowej to bardzo dobry wybór dla osób które interesują się wpływem cyfryzacji na otoczenie biznesowe.
Warunkiem przyjęcia na Studia jest ukończenie studiów wyższych (mgr, inż., lic.)
Czas trwania
2 semestry
Tryb
Zdalnie na zasadzie RealTime Online (hybrydowe), przy zastosowaniu systemu Cloud Academy.
Program
Cena
8 900 zł
(płatne jednorazowo lub w ratach)
* 85 zł wpisowe
Lokalizacja
Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Wszechnica Edukacyjna:
ul. Szujskiego 66,
33-100 Tarnów
Zapisz się
Gwarancja uruchomienia kierunku!