Celem studiów jest zdobycie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, handlu zagranicznego czy prowadzenia działalności.

Absolwent posiada szerokie kompetencje w zakresie projektowania i realizacji efektywnych strategii public relations. Jest on również wyposażony w specjalistyczną wiedzę dotyczącą komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem.
Ukończenie studiów dotyczących marketingu i sprzedaży wiąże się z nową wiedzą, dającą szansę na awans lub całkowitą zmianę pracy.
Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.
Program studiów

Uczestnicy

Studia kierowane są zarówno do specjalistów, menedżerów marketingu, jak i samodzielnych przedsiębiorców i analityków. Kierunek Zarządzanie marketingiem w erze cyfrowej to bardzo dobry wybór dla osób które interesują się wpływem cyfryzacji na otoczenie biznesowe.

Warunkiem przyjęcia na Studia jest ukończenie studiów wyższych (mgr, inż., lic.)

Czas trwania

2 semestry

Tryb

Zdalnie na zasadzie RealTime Online (hybrydowe), przy zastosowaniu systemu Cloud Academy.


Program


Cena

8 900 zł

(płatne jednorazowo lub w ratach)

* 85 zł wpisowe

Lokalizacja

Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Wszechnica Edukacyjna:
ul. Szujskiego 66,
33-100 Tarnów

Kontakt i Pytania

Wszechnica Edukacyjna


Zapisz się

Gwarancja uruchomienia kierunku!

Zapisz się na szkolenie:
Master of Business Administration – zarządzanie marketingiem w erze cyfrowej

    Dane uczestnika szkolenia


    (*) - pole obowiązkowe